BannerFans.com
Blogul oficial - "Retete, E. L." | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.
Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

joi, 5 noiembrie 2015

Salata din piept de pui cu cartofi si maioneza

Ingrediente:

  • un piept de pui
  • 800 g cartofi
  • o ceapa rosie
  • 1/2 gogosar murat
  • 3 linguri maioneza
  • sare
  • piper
  • 1/2 lingura zeama de lamaie

Preparare:

Pieptul de pui l-am spalat si l-am pus la fiert in apa cu un praf de sare. Cand s-a fiert si s-a racit , l-am taiat cubulete.
Cartofii curatati si spalati i-am taiat cubulete si i-am pus la fiert cu un praf de sare, in oala sub presiune ,pentru 4-5 minute. Cand s-au fiert, i-am rasturnat intr-o strecuratoare si i-am lasat la racit.
Ceapa am taiat-o solzisori si am pus-o intr-un castronel cu o 1/2 lingura zeama de lamaie.
Gogosarul l-am taiat fasiute.
Am amestecat legumele cu pieptul de pui, am condimentat cu sare si piper si am omogenizat cu maioneza. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...