BannerFans.com
Blogul oficial - "Retete, E. L." | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.
Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

joi, 26 noiembrie 2015

Copanele Umplute

Ingrediente:

  • pulpe pui
  • slanina afumata taiata bucatele mai lungi ptr impanat
  • fasii mai late de slanina ce o vom folosi ca si capac la copanelele umplute
  • usturoi ptr impanat taiat si el fasii
  • rama pentru uns capacul
  • Pentru umplutura folosita la copanele:
  • 1 buc ficat crud de pui
  • 1 ou fiert
  • 1/2 felie paine
  • patrunjel verde tocat
  • sare
  • piper

Preparare:

Azi am facut cateva pulpite la cuptor pe capac. Am incercat sa impac pe toti din casa in urmatorul fel.

Am luat cateva pulpe de pui le-am curatat, am dezosat partea de jos a pulpei dizlocand osul. Am taiat apoi pulpa in doua pe la articulatie si le-am condimentat cu un pic de sare. Copanelul de jos l-am umplut cu un amestec pe care vi-l descriu in cele ce urmeaza, iar partea superioara a pulpelor le-am impanat cu clisa (slanina afumata ) si bucatele de usturoi, le-am sarat si asezat pe capacul uns cu rama. capacul il asez peste un vas in care pun apa.

Umplutura consta din 1 ficat de pui crud taiat marunt, 1 ou fiert razuit, patrunjel verde tocat, jumate felie paine muiata in lapte apoi stors, sare, piper. Se amesteca totul bine si apoi copanelele dezosate le-am umplut (in locul osului scos am pus umplutura). In partea inferioara a copaneleor am pus o fasie mai lata de slanina pe care am prins-o cu scobitori, iar deasupra am pus deasemeni 2 fasii de slanina, capac prinse in acelasi mod cu scobitori de catre carne. Le asezam si pe acestea langa pulpitele impanate, mai punem in tava 3-4 catei usturoi si cateva feliute de slanina si dam totul la cuptor.

Servim cu mujdei de usturoi cu smantana si cartofi pai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...