BannerFans.com
Blogul oficial - "Retete, E. L." | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.
Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

miercuri, 4 noiembrie 2015

Ciorba Rapida de Fasole cu Ciolan Afumat


Ingrediente:

  • 2 ciolane de curcan afumate
  • 6 ciolane afumate mici de porc
  • 3 conserve de fasole cannellini gata fierte (cam 800 gr)
  • 3 morcovi
  • o ceapa si jumatate taiata marunt
  • o conserva mare de 1 kg de rosii zdrobite in sos de rosii (crushed tomatoes)
  • 2 ardei rosii copti taiati marunt
  • o jumatate de ardei galben crud
  • foi de dafin
  • cimbru
  • sare
  • piper boabe si macinat
  • frunze de patrunjel taiate marunt
  • 2 linguri de ulei

Preparare:

Oala cu presiune am umlut-o cu apa ( de asta a iesit ciorba si nu iahnie! ) si ciolane, morcovi, cimbru, piper boabe si am fiert-o cam 45-50 minute.

Ceapa am calit-o impreuna cu ardeii, sare, piper.
Rosiile le-am amestecat cu fasolea, ceapa, ardeii si lea-m lasat sa fiarba la foc mic cam 20 minutein oala de tuci.

Cind ciolanul a fost fiert, l-am scos pe un platou, am scos carnea de curcan si am rupt-o in bucatele, ciolanele de porc le-am lasat intregi.

Am strecurat zeama de pe ciolane si am amestecat-o cu fasolea/ rosii.

Am adaugat ciolanele si carnea de curcan, si frunzele de patrunjel. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...