BannerFans.com
Blogul oficial - "Retete, E. L." | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.
Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

duminică, 1 noiembrie 2015

Supa de Curcan cu Taitei de Casa


Ingrediente:

  • carne de curcan (spate, aripi, gat, pipota) o ceapa
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 telina mica
  • 2 morcovi
  • 1 pastarnac
  • sare
  • piper boabe sau macinat
  • Taietei:
  • 1 ou
  • 100 gr faina
  • un praf de sare
  • un strop de ulei

Preparare:

Am spalat carnea si am pus-o intr-o oala la fiert, in apa cu un praf de sare, acoperita cu capac. Am adunat spuma atunci cand s-a format. Cand a fiert pe jumatate am adaugat telina si pastarnacul dat pe razatoare si celelalte legume taiate cubulete.
Dupa ce carnea a fiert bine, am scos-o din supa si cand s-a racit am rupt-o fasii si am adaugat-o din nou in oala. Am lasat-o sa clocoteasca cat timp am facut taieteii.
Pentru taietei: cu o furculita am batut oul cu praful de sare si uleiul. Am inceput sa adaug faina pana am obtinut un aluat consistent. Am presarat faina pe masa si am intins aluatul cat mai subtire.
Am rulat foaia de aluat, am taiat ruloul in doua si am taiat fasii subtiri de taitei. Peste fasii am presarat putina faina, le-am desfacut si le-am lasat 10 minute la uscat. Am scuturat taiteii bine de faina si i-am pus in supa, am potrivit supa de sare si piper, si am mai lasat 10 minute sa fiarba impreuna.
Cand se stinge focul se adauga patrunjel verde tocat. Eu de data aceasta am pus patrunjelul in farfurie, in momentul servirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...