BannerFans.com
Blogul oficial - "Retete, E. L." | Comunitatea membrilor : Inscriere | Autentificare
Ați creat un blog și blog-ul dvs. este dedicat o industrie de nișă.
Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

sarmale in foi de varza acra

Ingrediente:

  • 700 gr carne pui (piept si pulpe superiare dezosate am folist eu)
  • 100 gr orez
  • 1 conseva rosii decojite intregi
  • 1 legatura ceapa verde
  • 1 legatura mica de marar
  • 1 legatura mica patrunjel
  • 1 morcov ras
  • sare, piper
  • 1 lingura cimbru
  • 100 gr apa daca este necesar la fiert
  • 1 varza acra

Preparare:



Eu prefer de fiecare daca cand fac mancare cu carne tocata sa o cumpar eu si sa o toc acasa, asa sunt sigura ce pun in farfurie. Asa ca am cuparat un piept de pui si 400 gr de pulpe dezosate care le-am tocat la robot. Orezul l-am spalat si l-am lasat in apa sa se hidrateze putin. Intre timp am spalat zarzavatul si l-am ticat marunt. Intr-un bol am amestecat bine carnea cu orezul scurs bine de apa, verdeturile, morcovul ras, sare, piper si o lingura de bulion asta daca vreti voi.


Am ales frunzele din varza si le-am taiat marimi potrivire.Dupa care am inpachetat fiecare sarmaluta. Si uite asa una cate una gata si vasul meu s-a umplut.

Am pasat rosiile decojite cu ajutorul mixerului vertical, dar nu foarte tare , am lasat si cateva bucatele sa se vada si am turnat totul peste sarmale.Am pus putin cimbru si piper peste rosii. Daca vi se pare ca e prea putina zeama puteti aduga si putina apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...